When in doubt draw...flamingos!

30.4.14

Hello deer readers! 
Lately, I've been really buzy with university assignments for my final practise at school! Today was my first day at school and I got home really happy and satisfied but tired, too! In this post I'm sharing with you some pics of a drawing of mine and of course my love for those lovely birds...flamingos! Everyone in my family as well as my good friends know my latest obsession with flamingos! 
Drawing is just a way out of my responsibilities for university! I try to draw as many things as I can for my practise at schοol, too! I hope that I'll find a way and -of course- time to share some of them with you as well as lovely snaps of school time with my petite students! Maybe via blog, facebook or instagram! I'll inform you soon! So, stay tuned! 
•  •  •  •  •  • 
Γεια σας αγαπημένα ελαφάκια! 
Τον τελευταίο καιρό είμαι πολύ απασχολημένη με διάφορες εργασίες για το πανεπιστήμιο για την τελική μας σχολική πρακτική...τεταρτοετής βλέπεις! Σήμερα ήταν η πρώτη μέρα της πρακτικής μου! Γύρισα σπίτι χαρούμενη και ικανοποιημένη από τη διδασκαλία μου αλλά και πολύ κουρασμένη, επίσης. Σε αυτό το ποστ θα μοιραστώ μαζί σας φωτογραφίες από ζωγραφιές μου καθώς και την αγάπη μου μου γι'αυτά τα υπέροχα πουλιά...τα φλαμίιιινγο! Όλοι στην οικογένειά μου αλλά και καλοί μου φίλοι γνωρίζουν την νέα μου τρέλα με τα φλαμίνγκο! 
Η ζωγραφική τον τελευταίο καιρό είναι μία διέξοδος από όλες τις υποχρεώσεις μου για το πανεπιστήμιο! Στην πρακτική μου προσπαθώ να ζωγραφίζω όσο πιο πολύ μπορώ...με χαλαρώνει πολύ! Ελπίζω να βρω ένα τρόπο και κυρίως χρόνο για να μοιράζομαι μαζί σας κάποιες από αυτές τις ζωγραφιές ή κατασκευές καθώς και στιγμές με τους μικρούλικους και μαθητές μου! Ίσως μέσω μπλογκ, facebook ή instagram. Θα σας ενημερώσω σύντομα! Μείνετε συντονισμένοι! ;) 


Love,
Show the deer some love
on Facebook
&
on Bloglovin' 

No comments:

Post a Comment