Bake | They wanted to be carrot cake truffles

5:52 AM


believe that the title says it all. Yes, these chocolate delicacies should be and look like carrot cake truffles with chocolate- caramel topping but..there is a but! Due to some kind of technical problem the chocolate mix never became as thick as the lovely Sorted boys show us here. They call them "Brigacake". An easy dessert from Brasil! Hmmm..easy! Yeah, it should be really easy except this part. So, we put the chocolate and condensed milk mix in the microwave and everything melt. Kinda normal, right? How his chocolate- condensed milk mix became like that? Hmm, we don't really know! After a day of refrigeration this mixture never became as thick as it should be for a truffle! Huuuuge disappointment! So, we decided to dip those little pieces of carrot cake into the chocolate mix and let them cool! The carrot cake was super delicious and so the chocolate mix. So, the combination was really good! It was not the best thing we' ve ever tasted but it was a nice sweet treat. Now, you are gonna tell me "And so why are you making a post for them?". The answer is that we really loved this recipe and the cake, chocolate mix on their own were really delicious and we would like to share this experience with you. We would really love to try them again as truffles this time because I think that it would taste delicious. So, enjoy some pics I took using a tripod this time (thank you deer K.) and some gifs. I love making them! So much inspiration, so many ideas for November but so little time. We hope we 're gonna make it happen! 

 

ιστεύω πως ο τίτλος τα λέει όλα. Αυτά τα γλυκάκια έπρεπε να είναι  και να φαίνονται σαν τρουφάκια κέικ καρότου με επικάλυψη σοκολάτας-καραμέλας αλλά...Ναι, υπάρχει ένα αλλά! Υπήρξε ένα "τεχνικό πρόβλημα"! Η σοκολάτα με το ζαχαρούχο γάλα δεν έγιναν ποτέ ένα παχύρρευστο μείγμα κατάλληλο για τρουφάκια όπως οι υπέροχοι Sorted δείχνουν εδώ. Τα ονομάζουν "Brigacake". Ένα εύκολο γλυκό από τη Βραζιλία. Εύκολο?! Χμμμ ναι! Κανονικά θα έπρεπε να είναι αλλά το μείγμα της σοκολάτας όταν μπήκε στο φούρνο μικροκυμάτων έλιωσε. Φυσιολογικό ε? Πως το δικό τους μείγμα έγινε σαν μερέντα? Δεν ξέρω!! Ακόμα και μετά από μία μέρα ψύξης στο ψυγείο δε σταθεροποιήθηκε ποτέ. Μεγάλη απογοήτευση!! Έτσι, αποφασίσαμε να βουτήξουμε τα κεκάκια καρότου στη σοκολάτα. Το αποτέλεσμα ήταν αρκετά καλό! Δεν ήταν βέβαια το καλύτερο γλυκό που έχουμε δοκιμάσει αλλά ήταν μία ωραία γλυκιά λιχουδιά! Τώρα θα μου πείτε "Και γιατί έκανες ολόκληρο post για αυτά τα wannabe τρουφάκια;". Λοιπόν, η αλήθεια είναι ότι λατρέψαμε αυτή τη συνταγή από την πρώτη στιγμή που τη είδαμε. Το κέικ και η σοκολάτα με το ζαχαρούχο ήταν πολύ νόστιμα όταν τα έτρωγες ξεχωριστά. Θέλαμε, λοιπόν, να μοιραστούμε αυτή την εμπειρία μας μαζί σας και να μας πείτε τη γνώμη σας. Θέλουμε πολύ να τα ξαναδοκιμάσουμε σαν τρουφάκια αυτή τη φορά. Πιστεύω θα είναι τέλεια! Οπότε, απολαύστε κάποιες φωτογραφίες που τράβηξα με τη βοήθεια τρίποδου αυτή τη φορά (ευχαριστούμε Κ.). Και gif-άκια! Αμέ! Τρελαίνομαι να τα φτιάχνω! Αρκετή έμπνευση, τόσες ιδέες για το Νοέμβριο αλλά πολύ λίγος χρόνος. Ας ελπίσουμε ότι θα δουλέψει κάπως όλο αυτό! 


Love,
Show the deer some love


You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Φαίνονται πολύ νόστιμα κι ας μην επειξε η σοκολατα! Καλοφαγωτα (αν δεν έχουν εξαφανιστεί ήδη)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. χεχε έχουν εξαφανιστεί ήδη !
      Φιλάκια <3

      Delete

Feel free to leave here your deer comments ♥
Thank you :)

Subscribe